Firma Panasonic ponownie przychodzi z dawką eksperckiej wiedzy w ramach cyklu “Webinarowa Środa”, który jest współorganizowany wraz z redakcją GlobEnergia. Spotkanie, które odbędzie się w środę, 24 lipca, o godzinie 10, zostanie poświęcone analizie pracy pompy ciepła poprzez Service Cloud w warunkach normalnych oraz najczęstszych awarii.

W rolę prelegenta wcieli się Grzegorz Kuśnierz – regionalny inżynier wsparcia technicznego Panasonic, który poruszy autentyczne sytuacje, zgłoszone w ubiegłych sezonach grzewczych.

Zostaną omówione zarówno przypadki diagnostyczne ze zwróceniem uwagi na rolę współczynnika efektywności COP, jak i metody radzenia sobie w wymienionych przypadkach oraz metoda oceny pracy pompy ciepła w warunkach zimowych za pomocą modułu Service Cloud.

Szkolenie jest w szczególności dedykowane dla instalatorów oraz serwisantów pomp ciepła posiadających certyfikat F-gazowy.

Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do rejestracji już dziś, korzystając z poniższego linku: [rejestracja na webinar]

###

O systemach klimatyzacyjnych Panasonic

Panasonic, jeden z liderów branży klimatyzacji, dysponuje ponad 60-letnim doświadczeniem, eksportuje produkty do ponad 120 krajów na całym świecie i wyprodukował już ponad 200 milionów sprężarek. Panasonic proponuje cztery linie innowacyjnych rozwiązań do ogrzewania i klimatyzacji dla domów, biur, firm i obiektów przemysłowych. Panasonic przykłada szczególną wagę do jakości swoich rozwiązań, które mają dobrze przemyślaną konstrukcję i gwarantują zdrowe powietrze, a jednocześnie spełniają najsurowsze standardy w zakresie zużycia energii, ochrony środowiska i emisji hałasu. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.aircon.panasonic.pl

O Grupie Panasonic

Grupa Panasonic, światowy lider w opracowywaniu innowacyjnych technologii i rozwiązań w obszarze elektroniki konsumenckiej, a także dla branż motoryzacyjnej, przemysłowej, komunikacji i energetyki na całym świecie, 1 kwietnia 2022 r. przekształciła się w spółkę operacyjną, przy czym Panasonic Holdings Corporation pełni funkcję holdingu, pod której parasolem znajduje się osiem spółek. Założona w 1918 r., Grupa Panasonic angażuje się w poprawę dobrobytu ludzi i społeczeństwa oraz prowadzi swoją działalność w oparciu o fundamentalne zasady stosowane w celu generowania nowej wartości i oferowania zrównoważonych rozwiązań dla współczesnego świata. W roku obrotowym zakończonym 31 marca 2024 r. Grupa odnotowała skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 54,12 mld euro (8,496,4 bln jenów). Oddana idei poprawy jakości życia ludzi, Grupa Panasonic jest zdeterminowana dostarczać najwyższej jakości produkty i usługi mające na celu poprawę codziennego życia. Więcej informacji na temat Grupy Panasonic można znaleźć na stronieinternetowej https://holdings.panasonic/global/


Data publikacji: 2024-07-11