Prace budowlane – wyzwania związane z bezpiecznym przechowywaniem ruchomości

Każdy przedsiębiorca, który bezpośrednio lub pośrednio miał do czynienia z inwestycjami budowlanymi doskonale wie, jak wiele przeciwieństw stanowi barierę, a przynajmniej przeszkodę w efektywnym realizowaniu zaplanowanych działań. Niekorzystne warunki atmosferyczne, braki kadrowe, awarie kluczowych maszyn budowlanych lub kradzież narzędzi. Ten ostatni punkt z roku na rok staje się coraz bardziej uciążliwy.
Narzędzia, małe maszyny budowlane, cenne materiały i surowce – to wszystko staje się łupem złodziei w trakcie przerw w pracach budowlanych. Sytuacja jest na tyle alarmująca, że nawet zatrudnienie stróża na miejscu inwestycji nie jest gwarantem bezpieczeństwa naszego dobytku. Druga, nie mniej istotna kwestia to odpowiednia organizacji wszystkich sprzętów. Brak odpowiedniego zadbania o nasze urządzenia, chaos w ich składowaniu, powtarzające się braki w inwentarzu – to tylko kilka z przyczyn, dla których inwestycje budowlane nie tylko trwają dłużej, ale przede wszystkim więcej kosztują. Czy istnieje sposób na to, by jednocześnie zwiększyć bezpieczeństwo naszej własności i wprowadzić zasady związane z jego optymalną organizacją?

Jak kontenery magazynowe wpłyną na bezpieczeństwo i organizację wszystkich narzędzi?

Nowoczesne technologie alternatywne w stosunku do tradycyjnego budownictwa z roku na rok zyskują na znaczeniu. Kontenery już teraz wykorzystywane są powszechnie w wielu branżach i co istotne, wciąż nie wykorzystano ich potencjału w pełni.
To, co stanowi główną siłę kontenerów na wynajem to ich szerokie zastosowanie. Taki mobilny obiekt, zamówiony na https://mobilbox.pl/kontenery/kontenery-magazynowe/ i dostarczony w dowolne miejsce może służyć jako mobilne biuro, pomieszczenie socjalne dla pracowników, toaleta dla klientów, stróżówka, a przede wszystkim, co istotne dla osób zajmujących się budownictwem, miejscem do przechowywania najcenniejszych narzędzi i drobnych maszyn budowlanych. Odpowiednio przygotowane, solidne konstrukcyjnie obiekty to rozwiązanie na dwa podstawowe problemy – bezpieczeństwo i organizacja dobytku. Klucz do kontenera będzie miała tylko osoba upoważniona do dysponowania sprzętem, co zwiększy komfort psychiczny właścicieli i wprowadza podstawowe zasady organizacji sprzętu. Rezultat? Mniej kradzieży i większy porządek, który w długim okresie znacznie redukuje niepotrzebne dla firmy koszty.

Czy wynajem kontenera magazynowego jest drogie?

Czy wynajem solidnego kontenera magazynowego to duży koszt dla firmy budowlanej? Na szczęście nie. Zacznijmy od tego, że koszt ten zwróci się wielokrotnie, gdy przejdziemy do obliczeń strat, które były wynikiem zaniedbania lub kradzieży.

Finalna cena wynajmu kontenera magazynowego uzależniona jest od kilku kwestii, takich jak:

  • rozmiar wynajmowanego kontenera;
  • dodatkowe wyposażenie wynajmowane wraz z obiektem;
  • długość wynajmu;
  • dodatkowe usługi zagwarantowane w ramach współpracy.

W praktyce wynajem kontenera to dla firmy budowlanej koszt już od kilkuset złotych miesięcznie. Czy to dużo? Z pewnością każdy stwierdzi, że w obliczu potencjalnych strat ten drobny koszt będzie najlepszym rozwiązaniem na następną realizowaną inwestycję budowlaną. 

15-232 Białystok, Mickiewicza 32/22, woj. podlaskie
tel. 698 026 353,