W ostatni weekend odbyła się kolejna, 47. już edycja Rajdu Świdnickiego-KRAUSE, będącego pierwszą rundą Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 2019. Podobnie jak w latach ubiegłych, sponsorem tytularnym wydarzenia została firma KRAUSE, renomowany producent drabin aluminiowych, pomostów i rusztowań, który swoją siedzibę ma właśnie w Świdnicy. Wzorem ubiegłego sezonu, sponsor wspierał w walce o zwycięstwo załogę Jana Chmielewskiego.
Firma KRAUSE od lat angażuje się w sportowe działania sponsoringowe na najwyższym poziomie, koncentrując się rajdach samochodowych. – Sporty motorowe to niezwykle wymagająca grupa dyscyplin, w których liczy się precyzja, skuteczność i szybkość działania – stawką jest bowiem zdrowie i życie kierowców. Ta charakterystyka idealnie pasuje do misji naszej firmy, w którą na stałe wpisane są niepodważalna jakość, bezpieczeństwo oraz niezawodność. Imprezy rajdowe są zatem dla nas naturalnym wyborem, jeśli mówimy o inwestycjach marketingowych – wyjaśnia Bogdan Harmaty z firmy KRAUSE.
Sponsor tytularny, mający w Świdnicy dwa zakłady produkcyjne, od lat wspiera zarówno organizatorów rajdu, jak i jego uczestników. Będąc cenionym producentem nie tylko drabin aluminiowych, rusztowań systemowych czy podestów roboczych, ale także konstrukcji specjalnych dla różnych gałęzi przemysłu, branży TSL czy budowlanej, w trakcie wydarzenia odpowiada za przygotowanie bram i ramp startowych, jak również odpowiednią ekspozycję banerów rajdowych. Podczas tegorocznej edycji, logo KRAUSE ponownie towarzyszyło nazwie imprezy oraz było widoczne na samochodzie, wspieranej przez firmę załogi, Jana Chmielewskiego, któremu pilotował Kamil Heller. W miniony weekend sportowcy zasiedli za sterami Peugeot 208 R2, którym wywalczyli zwycięstwo w klasie 4.
47. Rajd Świdnicki-KRAUSE wygrali Mikołaj „Miko” Marczyk oraz Szymon Gospodarczyk na Skodzie Fabia R5. To trzecie w karierze zwycięstwo 23-letniego łodzianina w rundzie RSMP, ale pierwsze na asfaltowej nawierzchni.
Siedziba sponsora była także gospodarzem, ostatniej przed rajdem konferencji prasowej. – Cieszymy się, że możemy wspierać tak ważną imprezę o randze ogólnopolskiej, która odbywa się w naszym regionie. Jak pokazują badania, taka forma promocji jest dobrze odbierana przez grupy docelowe i zwiększa świadomość marki. Dlatego wierzymy, że udział w niej, spotka się z pozytywnym przyjęciem ze strony naszych obecnych i potencjalnych Klientów oraz pozwoli nam skutecznie wzmacniać wizerunek niezawodnego partnera zarówno w biznesie, jak i domu – podsumowuje Bogdan Harmaty.
Data publikacji: 2019-05-07