Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland, która odbędzie się 18 maja na PGE Narodowym w Warszawie. To kontynuacja współpracy z ubiegłego roku, ale także kolejna oznaka wieloletniej współpracy biznesowej między tymi partnerami.

Cieszymy się, że tak znane marki jak KRISPOL i Nice zdecydowały się na sponsoring rundy Grand Prix na PGE Narodowym. W ubiegłym roku wszystkie strony były zadowolone ze współpracy, więc decyzja o kontynuacji była naturalnym krokiem – mówi Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motorowego. – Życzę wszystkim kibicom oraz partnerom biznesowym wielu emocji sportowych. Mam nadzieję, że przy szczelnie wypełnionych, biało-czerwonych trybunach będziemy mogli usłyszeć Mazurka Dąbrowskiego dwukrotnie – dodał Sikora.

 

 

KRISPOL to czołowy producent kompletu stolarki dla domu, proponujący również rozwiązania przemysłowe. Firma, z siedzibą we Wrześni, od kilkunastu lat jest zaangażowana w sponsoring polskiego sportu. – Sport żużlowy jest zakodowany w naszym DNA od bardzo dawna. W tym roku ponownie łączymy siły z Nice Polska, aby dostarczyć naszym partnerom niezapomnianych wrażeń i emocji sportowych w czasie jednego z największych wydarzeń w kalendarzu żużlowym. Wspieranie sportu jest na stałe wpisane w strategię działań marketingowych i biznesowych marki KRISPOL – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.

KRISPOL oraz Nice Polska zostały sponsorem Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. Reklamy obu firm pojawiają się na górnym pierścieniu stadionu PGE Narodowego. Obie marki planują także dalsze propagowanie tej dyscypliny sportowej wśród swoich partnerów biznesowych.
Dla Nice Polska sponsoring tak prestiżowego wydarzenia to kolejny ważny krok w działalności spółki. – Od zawsze angażujemy się w ciekawe inicjatywy, które mają na celu popularyzację sportu żużlowego. W przypadku rundy Grand Prix na PGE Narodowym w dużej mierze w grę wchodzą również czynniki biznesowe. Zdecydowanie łatwiej prowadzi się działalność z partnerem, który podziela naszą pasję. Tak jest właśnie z nami i KRISPOL. Razem współpracujemy technologicznie, poszukujemy nowych nisz rynkowych oraz nowych metod zarządzania automatyką budynkową, a w wolnej chwili, razem z naszymi lojalnymi, często wspólnymi, dystrybutorami spędzamy czas na różnych widowiskach sportowych – zauważa Adam Krużyński, Chief Sales Officer w grupie Nice. Podkreślana współpraca technologiczna między dwoma spółkami to fakt. Od lat KRISPOL oraz Nice w sposób komplementarny uzupełniają swoje portfolio produktowe. Współpraca dotyczy nie tylko automatyzacji bram garażowych, ale także automatyzacji wszelkiego rodzaju osłon zewnętrznych czy systemów zarządzania automatyką. Obie firmy są także sponsorem drużyny żużlowej Get Well Toruń rywalizującej w PGE Ekstralidze.

 

 

Przy okazji Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland obie marki deklarują poszukiwanie nowych możliwości cross-sellingowych, które będzie można następnie powtórzyć przy okazji innych sponsorowanych wydarzeń sportowych.

Cały czas można kupować bilety na Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. W puli sprzedażowej zostało ich około 1500. Dostępne są na kupbilet.pl/sgp2019 oraz w punktach sprzedaży bezpośredniej (Empik, STS i Kolporter).

Cennik:
KAT. VI 29 zł – bilety wyprzedane
KAT. V 69 zł
KAT. IV 79 zł
KAT. III 89 zł
KAT. II 99 zł
KAT. I 129 zł – bilety wyprzedane
Premium 159 zł – bilety wyprzedane
VIP Silver 599 zł – bilety wyprzedane
VIP Gold 699 zł – bilety wyprzedane
Niepełnosprawni 59 zł + 1 zł opiekun
Wideo relację z konferencji prasowej można znaleźć tu:


Data publikacji: 2019-05-09